Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Exeo képes leírás - Seat.tlap.hu
részletek »

Exeo - Seat.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: seat.tlap.hu » Exeo
Keresés
Találatok száma - 5 db
Exeo kombi Genfben

Exeo kombi Genfben

Seat Exeo ST az előző Audi A4 alapjaira épül, a belső tér is az audi megszokott formavilágát tükrözi. A tavalyi Párizsi Autókiállításon mutatta be a Seat az első nagyautóját, ami az előző Audi A4 alapjaira épül. Akkor már lehetett tudni, hogy a kombi változattal bővíteni kívánják a modell választékot, amit az idei Genfi Autókiállításon mutat be a Seat. A kombi változat Exeo ST, csak apró változtatásokon esett át az eredeti A4-es modellhez képest. Új lökhárítókat és lámpákat kapott, a trapéz alakú lámpák a szedánról származnak. A csomagtér térfogata mindössze 442 literes, ami a konkurens Ford Mondeo vagy a Volkswagen Passattal nem veheti fel a versenyt. Az autó kezdetben négyhengeres, három benzines és három dízel változatban lesz megvásárolható, de év közepe felé a V6-ossal felszerelt csúcsmodell is megérkezik.

Exeo kombi hír

Exeo kombi hír

Az előző generációs Audi A4 műszaki alapjaira készített Seat Exeo lépcsőshátú változata után nem sokkal érkezik a kombi kivitel is, amely szintén Audi alapokkal rendelkezik. V6-os motor is várható a modellhez. Belehúz a Seat, hiszen a Volkswagen konszern spanyol márkája a következő három-négy évben legalább négy újdonság bemutatását tervezi. Elsőként az Ibiza érkezett meg idén tavasszal, amellyel a Seat ismét új formai irányzatba kezdett. A kisautó designelemei visszaköszönnek majd a spanyolok következő újdonságain is. A középkategóriás Exeo után további kategóriákba tér vissza, illetve lép be a Seat: ismét lesz saját minijük, de kompakt szabadidős terepjárót és kombit is készítenek. Az Exeo nem egészen új fejlesztés, de cseppet sem elavult alapokhoz nyúltak a fejlesztéskor. A középkategóriás limuzin ugyanis az Audi A4 műszaki alapjain nyugszik, ezért cseppet sem meglepő, hogy a Seat a négyajtós után kombit is bemutat belőle. A leváltott Audi A4 Avant alapján ráadásul már azt is tudhatjuk előre, mekkora lesz a spanyol puttonyos. A 4,59 méter hosszú autó csomagtere alaphelyzetben legalább 440 literes lesz, és a hátsó ülések ledöntésével 1180 literesre lehet bővíteni...

Exeo teszt

Exeo teszt

Új vizekre készül a SEAT. Az első, az eddig megszokottól homlokegyenest eltérő modellt Exeo-nak hívják és jóféle német nyugdíjashoz illően Ingolstadtból költözött át a napsütötte délre. A leánykori nevén Audi A4-esnek nevezett Exeo-val a SEAT új célközönséget szeretne a márkához csábítani. Olyan idősebb, konzervatívabb vásárlókat próbálnak megnyerni a márkának, akik eddig nem találtak kedvükre való modellt a cég kínálatában. Persze azokat sem szeretnék elveszteni, akik az idők során, alternatíva híján "nőtték ki" korábbi SEAT-jukat és most már valami nagyobbat, komolyabbat szeretnének. Természetesen továbbra is SEAT emblémával az orrán. Nem utolsó sorban az egyre fontosabbá váló cégautós bizniszből sem szívesen maradna ki a gyár, hiszen úgy érzik, a SEAT-ra szerintük jellemző megbízhatóság, jó értéktartás mind-mind olyan tulajdonságok, amik szép reményekkel kecsegtetnek ebben a szegmensben.

Itt az Exeo kombi

Itt az Exeo kombi

Az idei Genfi Autószalon a legfontosabb események egyike a SEAT számára, mivel a spanyol márka számos újdonságot mutat be itt kínálatbővítő stratégiája keretében, amely akár tíz új modellt is jelenthet az elkövetkező hat hónap során. A SEAT a piac korszerű modellkínálatával jelenik meg, benne Exeo ST néven az Exeo kombi változatával, a teljesen átdolgozott külsejű és immár common-rail dízelmotorokkal is kínált új SEAT Leon és 2009-es Altea modellekkel, valamint a szén-dioxid-kibocsátása tekintetében kilométerenként mindössze 99 grammos rekordértéket produkáló Leon ECOMOTIVE Concept prototípussal. Erich Schmitt, a SEAT elnöke hangsúlyozta az új modellek kiemelkedő jelentőségét a márka számára, s így fogalmazott: Teljesen megújítottuk termékpalettánkat, miközben új modellek és technikák kifejlesztésébe invesztáltunk. Az eredmény pedig ma itt látható, nem kevesebb, mint hét kiállított modell, köztük egy prototípus formájában. A szedán változat piaci bevezetésével egy időben, a SEAT Exeo ST néven az új modell családi kombi változatát is bemutatja Genfben.

Megjött az  Exeo

Megjött az Exeo

Három benzin- és három common-rail dízelmotorral, három bőséges felszereltségi variációval érkezett a piacra a SEAT új autója, az Exeo. A modell célja, hogy a márkahű SEAT vásárlóknak nyissanak új dimenziót, valamint, hogy a spanyol márka nyithasson a flottavásárlók előtt, ahol szükséges, hogy középvezetői, vezetői szintű autót is nyújthassanak. Ez fontosabb mint gondolnánk, álljon erre csak a magyar példa, amely szerint az újautók hatvan százalékát tavaly céges vásárlók vették meg. Igaz szakértők a valós cégautó-vásárlást 40 százalék körülire becsülik, a különbséget a cégnévre vásárolt, de valójában magánhasználatú kocsik teszik ki. De visszatérve az Exeo-ra, a kocsi az európai piacon a harmadik legjelentősebb kategóriában, a B-szegmensben indul. Az autót Spanyolországban gyártják, a martorelli gyár 18 hónap alatt készült fel a gyártásra. A gyártósor kapacitása a kombi bemutatása után eléri majd a napi 450 járművet, egy SEAT Exeo előállításához 25,5 óra szükséges.

Tuti menü